alineannenaaroeganda.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Lieve familie, vrienden en anderen,

Welkom op ons reisblog en wat leuk dat je met ons mee reist! Deze week zijn wij druk bezig met de voorbereidingen voor de reis, zoals: koffers inpakken, kleding en spelletjes verzamelen voor de straatkinderen en nog geld inzamelen voor het project bij familie, vrienden en bedrijven.

Al het geregel zorgt er nu toch wel voor dat het gaat kriebelen bij ons. Het is namelijk dan ook echt BIJNA zo ver!! Vrijdagmorgen gaan we rond 06:00 rijden naar het vliegveld in België , waar we vervolgens om 11:20 hopen op te stijgen..... Yeahhh! Alien en ik hebben nog niet heel veel ervaring met vliegen, dus dat worden wat spannende uurtjes.

Wanneer je automatisch een mailtje wilt ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of foto's op deze site staan? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Tot snel en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Liefs,

Anne & Aline

Janneke

Ha lieve zus, en Aline ook uiteraard! Leuk eey, dat de voorpret al thuis begint! Ik wens jullie een mooie tijd op dit bijzondere vrijwillerswerk waar jullie je in gaan storten, en hoop dat het een goede herinnering mag worden. Je droom die uit gaat komen! En een hele fijne vlucht toegewenst! Komt vast helemaal goed hoor. Is echt een gave ervaring hoor in zon airplane! Ik heb mij aangemeld om jullie te kunnen volgen! Kijk nu al uit naar de verhalen en belevingen die jullie hier met ons willen delen.

Dikke kus, van je Broer en Zussie :)

Paps en Mams van der Linden

Lieve Anne en Aline,(Leentje en Lientje)
Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!
Alles is geregeld en afscheid genomen van een ieder die je niet uit gaat zwaaien.
We hopen jullie te volgen en kijken uit naar de verhalen.
Een hele goede reis een fijne vlucht maak jullie droom waar, weet dat er altijd Een is die voor jullie zorg en bescherm waar je ook ben!
Heel veel liefs XXXXX Dikke knuffel Paps en Mams

Ma Dooge

Lieve meiden (L&L), eindelijk is het dan bijna zover!!! heel veel succes op jullie reis en in Afrika. We gaan jullie missen maar hebben het er wel voor over om jullie ook de gelegenheid te geven om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Zo mooi dat jullie dat mogen en kunnen gaan doen. Gods zegen toegewenst!! liefst van Pa en Ma Dooge en natuurlijk de jongens (J&J)

tante Tonny

Ik wens jullie veel succes.goede vlucht

Irma

Hoi Aline... leuk dat het begint. Ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is waarbij je hart geraakt wordt. En dat je God's grootheid en veelkleurigheid ziet door mensen en situaties heen.
Ik ga jullie volgen!
Groetjes Irma
(vijfaanboord.nl)

Marlene van Gameren

Jullie avontuur is begonnen! Nogmaals een goede tijd daar gewenst. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen...

Doingoood